آیت الله علما: والدین باید فرزندان خود را در مقابل هجمه تبلیغاتی دشمن حفظ کنند
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

 آیت الله شیخ مصطفی علما  در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه با اشاره به اهمیت رفع مشکلات معیشتی اقشار آسیب پذیر و دیگر قشرهای جامعه اظهار داشت: امروز دولت باید علاوه بر این که این مشکلات را رفع کند، روحیه ایستادگی در مقابل جبهه استکبار جهانی را مانند گذشته حفظ کند.

وی افزود: آنچه که اهمیت دارد این است که فعالیت های دولت یازدهم باید به گونه ای باشد که در مسیر دستورهای دینی، اقدامات خدماتی صورت بگیرد تا منافع مردم هم تامین شود.

به گفته علما دستگاه های فرهنگی دولت و برنامه ریزان این حوزه باید در مسیر تحقق دستورهای دینی حرکت کنند تا جامعه بیش تر در مسیر اهداف الهی حرکت کند.

وی ادامه داد: دولت باید به بخش فرهنگ توجه ویژه ای داشته باشد و ارتقای سطح فرهنگ دینی و تفکر اسلامی را در دستور کار خود قرار دهد.

علما در بخش دیگری از سخنان خود، به صنعت دفاعی کشور اشاره و تاکید کرد: امروز ما به برکت فداکاری های تلاشگران در عرصه نظامی، به اقتداری دست پیدا کرده ایم که دشمنان حتی جرئت فکر کردن به دست اندازی به خاک ایران اسلامی را ندارند.

وی ادامه داد: سپاه و ارتش ما امروز جزو قوی ترین نیروهای نظامی خاورمیانه هستند و همواره در آمادگی کافی برای دفاع از خاک ایران اسلامی قرار دارند.

امام جمعه کرمانشاه همچنین در ادامه سخنان خود در نماز جمعه امروز به روز های اول شهریور، چهارم شهریور و پنجم شهریور به عنوان روزهای پزشک، کارمند و داروساز اشاره و از زحمات تلاش گران در عرصه های پزشکی و کارمندی تشکر کرد.

آیت الله علما در ادامه به هجمه های تبلیغاتی دشمنان علیه مردم با استفاده از ماهواره ها اشاره و تاکید کرد: امروز باید حواسمان جمع باشد که دشمن با استفاده ابزار تبلیغاتی خود که در راس آن ماهواره ها قرار دارد، به فرهنگ ما حمله می کند و سعی دارد آن را نابود کند.

وی افزود: وظیفه خانواده ها این است که از فرزندان خود در مقابل این هجمه ها مراقبت کنند.

علما همچنین به سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) اشاره و تاکید کرد: امام صادق(ع) خدمات بسیاری را برای دین اسلام داشتند که به عنوان مثال می توان به پایه گذاری مناسک حج اشاره کرد.

وی همچنین راه نجات در مقابل فتنه های اخیر مانند فعالیت گروه های تروریستی داعش و النصره را پیروی از دستورات ائمه(ع) دانست.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com